Naam:
Foto’s:
518
Video’s:

Over mij

Een actieve vakantiefietser die het hele jaar uitkijkt naar zijn doel. Als reiziger ben je alleen maar bezig met het fietsen en hoe je zo goed mogelijk kan worden. Fietsen is mijn leven en ik ben bereid er heel veel opzij te zetten. Ik weet precies wat ik wil en ik zal dat gaan doen ook!

Over mijn reis

2009 was het begin van mijn carrière als vakantiefietser. Op veilige grond ben ik door Nederland heen gereden. Heel veel dingen tot op detail geregeld. Vervolgens ben ik 2010 naar Ierland geweest om daar rond te toeren. Vanuit het noorden richting het zuiden via de westkust. Dit is mij zo goed bevallen dat ik besloten heb om wederom een reis te maken. Ditmaal vanuit Nijmegen (mijn vroegere woonplaats) naar de mooie stad Boedapest. Via wegen in Duitsland en Oostenrijk ben ik in 2012 aangekomen in Boedapest. Tijdens die vakantie ben ik al gaan nadenken over 2013. Toen ben ik er snel uitgekomen om door Taiwan heen te trekken. Op een andere wijze dan dat ik heb gedaan, dan de afgelopen jaren. Vanuit het noorden trek ik langs het binnenland, oostkust naar het zuiden. Om vervolgens weer naar het noorden te gaan via het binnenland.

Daarna nog vakanties in België/Luxemburg, lange rondreis door Europa, de Pyreneeën en Cuba geweest. Er staat komend jaar nog veel meer op het programma!

Bezochte landen

Ik heb 29 landen (12%) bezocht:

België, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Cuba, Duitsland, Ecuador, Estland, Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Kaapverdië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Peru, Polen, Portugal, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Taiwan, Tsjechië, Zweden.